Къде е моята поръчка?
Можете лесно да проследите състоянието на поръчката си чрез потвърждението на поръчката или чрез клиентския си профил. След като поръчката е направена, ние винаги изпращаме потвърждението на поръчката по имейл. Ако имате клиентски профил, можете да намерите цялата информация, свързана с вашата поръчка, в секцията „Моите поръчки“ .
Продукти в наличност на склад
Винаги се стараем да разполагаме с максимален брой продукти на склад.
Информация за времето за доставка можете да намерите на две места на нашия сайт: директно на страницата на продукта, както и в количката за пазаруване.
На страницата на продукта можете да видите статуса на продукта. Разграничаваме продуктите на следните категории:
На склад: Продуктът е наличен за незабавна доставка и ще бъде изпратен на същия или най-късно на следващия работен ден.
В наличност от: Продуктът в момента не е на склад, но трябва да бъде наличен отново от посочената дата.
В момента не е наличен: В този случай нямаме точна информация кога продуктът ще бъде отново на склад. Възможно е да има проблеми с доставката от доставчика или да има затруднения за производителя. Тъй като често не ни се дава точна информация за тези случаи, ние сме принудени да премахнем бутона за „Добавяне в количката“, за да не се стига до ненужно дълги срокове за доставка. Въпреки това, можете също да кликнете върху опцията „Уведоми при наличност“ и след това автоматично ще получите имейл веднага щом продуктът е отново на склад.
Разпродаден: Продуктът вече не се произвежда или е премахнат от нашия асортимент.
Датата на доставка зависи от няколко фактора като адрес за доставка, избрана услуга за доставка, наличност на стоки, час на поръчка и начин на плащане. Ето един пример:
Нуждаете се от продукт и той се показва като "на склад". Само този продукт влияе върху времето за доставка. Очакваната дата на доставка се изписва до продукта и в кошницата за пазаруване.
Ако сега добавите друг продукт в кошницата за пазаруване, който би бил наличен едва на по-късна дата, прогнозната дата на доставка за цялата поръчка ще се промени. В пазарската кошница ще видите датата на доставка, на която бихте получили и двата продукта.
Винаги ще бъдете информирани ако има проблеми с доставката.
Датата на доставка зависи от няколко фактора като адрес за доставка, доставчик, наличност на стоките, време на поръчка и начин на плащане.
Ще се радваме да ви го обясним по-подробно:
Намерихте продукт, който харесвате. В описанието на продукта пише „В наличност". Това означава, че той е готов за незабавно изпращане. След това във вашата пазарска кошница ще можете да видите кога се очаква да пристигне този продукт.
Ако добавите друг продукт към кошницата си и той се очаква да е в наличност на по-късен етап, датата на доставка за цялата ви поръчка ще се промени. Поръчката няма да бъде изпратена, докато всички продукти не са налични. Ние не изпращаме продукти поотделно, а само цялата поръчка.
Ако има проблеми с доставката на вашата поръчка, ние ще се свържем с вас възможно най-бързо.
Мога ли да променя поръчката си?
Ако поръчката ви вече е опакована, не можем да променим нищо. Можете обаче просто да върнете стоките след получаване. Повече информация по този въпрос можете да намерите ето тук.
Ако вашата поръчка все още не е опакована или изпратена и желаете да я промените, моля, пишете ни чрез формуляра за контакт. Моля, уведомете ни всяка важна информация, като например:
- номер на поръчка
- кой продукт трябва да бъде променен, анулиран или добавен (номер на артикул, цвят, размер, ...)
Ако замените продукт или го добавите към поръчката си, може да възникнат допълнителни разходи или кредити. Ако възникнат разходи, ще получите искане за плащане от нас за неизплатената сума. Ако възникне кредит, ние ще ви възстановим сумата. Моля, уведомете ни дали желаете да получите сумата под формата на ваучер или трябва да я преведем обратно.
Мога ли да анулирам поръчката си?
Докато поръчката ви все още не е опакована, можете просто да я отмените в прегледа на поръчката. Можете да получите достъп до вашите поръчки ето тук. Стараем се да изпълним вашите желания. Моля, имайте предвид обаче, че е възможно вече да сме опаковали или изпратили вашия пакет. В такъв случай, за съжаление, не можем да осигурим анулираме.
Какво означава съответният статус на поръчката ми?
Веднага след като поръчката бъде потвърдена, можете да видите нейния статус във вашия клиентски профил.
Доставка след плащане – Това означава, че все още не сме получили дължимата сума. Промени във вашата поръчка са възможни по всяко време.
Очаквана доставка до... – Поръчката е пристигнала, но още не е обработена. Промени от ваша страна са възможни по всяко време.
Изпратена – Поръчката е изпратена.
Анулирана - Вашата поръчка е анулирана.
Не съм получил потвърждение на поръчката.
Може би потвърждението на вашата поръчка се е озовало в папката ви за спам? Моля, проверете папката си, за да видите дали можете да намерите потвърждението на поръчката там. Ако не намирате потвърждението, може да сте въвели неправилен имейл адрес или процесът на поръчка да не е завършен правилно. В този случай, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.
Бих желал да анулирам абонамент.
Можете лесно да анулирате абонамента си тук.
Ако желаете да промените нещо относно вашия абонамент, пишете ни чрез формуляра за контакт. Ще се радваме да направим желаната промяна вместо вас.
Поръчката ми е подарък.
Поздравителна картичка
Можете да добавите лична поздравителна картичка към поръчката. Можете да избирате между различни дизайни, да добавите лично съобщение и да видите преглед на картичката.
Не е възможно опцията Поздравителна картичка да бъде избрана след приключване на поръчката.
Приложи фактура
Тази опция е особено важна, ако искате да изпратите пакет за подарък, но без да е в него фактурата. В този случай, можете да посочите отделно адрес за фактуриране и адрес за доставка и да маркирате при "Приложи фактура". Тогава пакетът се изпраща на адреса за доставка, а ние ще изпратим фактурата на адреса за фактуриране.
Ако адресът за фактуриране е еднакъв с адреса за доставка, ще получите и двете неща (т.е. пакета с подарък и фактурата), изпратени до същия адрес, но просто всеки опакован поотделно.
Как да получа фактурата си?
Можете да избирате между две опции по време на плащане:
- получаване на фактура по имейл (по-екологичен вариант)
- приложена в пакета
Можете да намерите тази опция по време на процеса на поръчка в стъпка „опции за доставка“.